مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-19اجتماعي

ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا حسن پور در سخنانی، اظهار داشت: در ایام نوروز 1402 در مراکز اقامتی آموزشی و رفاهی وابسته به آموزش و پرورش، روزانه ظرفیت اسکان هشت هزار نفر مسافر وجود دارد.

وی، اظهار کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی در سطح استان، 10 پایگاه فعال اسکان، 165 مدرسه با هزار و 586 کلاس و شش مرکز خانه معلم با 114 اتاق ویژه مهیا شده و همه کلاس ها نیز مجهز به امکانات رفاهی مانند فرش، یخچال، تلویزیون و… هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، بیان داشت: در همین راستا به منظور اسکان بهتر هموطنان آموزش های لازم به مدیران مدارس، سرایه داران و سایر عوامل اجرایی اسکان ارائه می شود.

حسن پور، اظهار کرد: زیباسازی محیط آموزشگاه ها، شستشوی مدارس و تجهیز کلاس ها با امکانات رفاهی و گرمایشی از جمله اقداماتی است که پیش از شروع مسافرت های نوروزی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دو پایگاه فعال اسکان نیز در مرکز استان مستقر هستند و در مجموع 500 نفر عوامل اجرایی در شهرستان های بروجرد، الیگودرز، دورود، الشتر، نورآباد، ازنا، کوهدشت و پلدختر آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان

ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان