مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-19سياسي

ساخت 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه از سوی بنیاد 15 خرداد


بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد از افتتاح و ساخت 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه خبر داد و افزود: این خوابگاه ها با 3 هزار و 376 تخت در مناطق محروم و کم برخوردار کشور و در قالب طرح ملی خورشید به بهره برداری رسیده یا در دست ساخت است.

حمیدرضا علیان زادگان خاطرنشان کرد: تاکنون 10 خوابگاه در شهرهای بجنورد، دامغان، ارومیه، شهرکرد، سنندج، نیشابور، اراک، بوشهر و بیرجند به بهره برداری رسیده و 5 خوابگاه دیگر در تربت حیدریه، قائن، بندرعباس، مراغه و همدان در حال ساخت است.

به گفته مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، خوابگاه های این بنیاد در زیربنایی به مساحت 77 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ده هزار میلیارد ریال ساخته شده و در دست احداث است.

علیان زادگان تصریح کرد: خوابگاه های بنیاد 15 خرداد پس از ساخته شدن، برای استفاده دانشجویان دختر در اختیار وزارت علوم  تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می گیرند.

وی تاکید کرد: بنیاد 15 خرداد از سال 1395 با هدف توسعه و تعمیق عدالت آموزشی در نظام آموزش عالی کشور و فراهم آوردن فرصت تحصیل در مناطق کم برخوردار کشور اقدام به ساخت خوابگاه برای دختران سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه از سوی بنیاد 15 خرداد

ساخت 15 خوابگاه دانشجویی دخترانه از سوی بنیاد 15 خرداد