مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-19اجتماعي

سکونت 850000 نفر در اماکن ناایمن تبریز


مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از رخ دادن اتفاق ناگوار ناشی از گسل جوان تبریز، از سکونت 850 هزار نفر در اماکن ناایمن تبریز خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از رخ دادن اتفاق ناگوار ناشی از گسل جوان تبریز، از سکونت 850 هزار نفر در اماکن ناایمن تبریز خبر داد و گفت: دو هزار هکتار سکونت گاه غیررسمی و 2500 هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده در تبریز داریم.

محمدباقر هنربر، یکشنبه 30 بهمن ماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با گرامیداشت یاد جانباختگان زلزله اخیر خوی، ترکیه و سوریه، از استقرار 11 اردوگاه در مناطق زلزله زده خوی بلافاصله بعد از وقوع این زمین لرزه خبر داد و گفت: بعد از زلزله خوی تیم های امداد هلال احمر، اورژانس سپاه و بسیج به منطقه عازم شدند و برای 10 هزار نفر امکاناتی همچون چادر و پتو ارائه شد.

وی با بیان اینکه یک درصد جمعیت جهان در ایران است و شش درصد خطرات ناشی از بلایای طبیعی در ایران اتفاق می افتد، 70 درصد از وسعت کشور را در معرض خطر زلزله، روی گسل و یا در خطر گسل اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین 50 درصد مردم کشور را در معرض خطر سیل دانست و افزود: سالانه پنج درصد بودجه کشور صرف خسارت بلایای طبیعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 850000 نفر در اماکن ناایمن تبریز

سکونت 850000 نفر در اماکن ناایمن تبریز