مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-19اجتماعي

آخرین گروه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر اعزام شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آخرین گروه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح یکشنبه در آیین بدرقه آخرین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر اظهار داشت: استقبال گسترده دانش آموزان از راهیان نور یکی از مهمترین زیباترین جلوه های این برنامه است.

وی با اشاره به اعزام آخرین گروه به راهیان نور سفر اضافه کرد: برنامه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی جاری با اعزام 300 دانش آموز دختر شهرستان های گناوه و دیلم به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: سفر تربیتی راهیان نور امسال در 2 مرحله آبان با اعزام دانش آموزان پسر و ماه بهمن با مشارکت دانش آموزان دختر اجرا شد و هفت هزار دانش آموز دختر و پسر بیش از 500 مدرسه سراسر استان بوشهر، به سفر تربیتی راهیان نور اعزام شده اند.

وی افزود: دانش آموزان در این سفر سه روزه با استقرار در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه امام صادق علیه السلام در منطقه مارد، با همراهی راویان از مناطق عملیاتی جبهه جنوب بازدید کرده اند.

موحدی عنوان کرد: این سفرها با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و همکاری صادقانه مجموعه سپاه امام صادق علیه السلام به ویژه فرماندهی تلاشگر این مجموعه انقلابی برگزار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گروه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر اعزام شدند

آخرین گروه راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر اعزام شدند