مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-19ورزشي

فتح قله بزقوش سراب توسط کوهنوردان آستارایی


9 نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله 3302 متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.

- ایسنا/گیلان رییس هیئت کوهنوردی آستارا گفت: 9 نفر از کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا، قله 3302 متری بزقوش سراب در استان آذربایجان شرقی را در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور فتح کردند.

اکبر کابینی، رییس هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا در این رابطه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موفقیت کوهنوردان عضو هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا از استان گیلان در صعود سراسری زمستانی کوهنوردان شمال غرب کشور، اظهار کرد: 9 نفر از کوهنوردان آستارایی متشکل از دو نفر زن و هفت نفر مرد در این صعود سراسری زمستانی با طی مسافت از مسیر منطقه آبگرم روستای اسب فروشان شهرستان سراب تا قله بزقوش در مدت زمان 9 ساعت مسیر کوهستانی همراه با برف و کولاک قله را طی کرده و موفق به فتح قله 3302 متری بزقوش شدند.

وی با بیان اینکه این حرکت ورزشی در تداوم برنامه های هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا برای حفظ آمادگی جسمی و انسجام تیمی کوهنوردان آستارایی انجام گرفت، افزود: فتح قله مذکور در راستای ارتقای آمادگی جسمانی کوهنوردان آستارایی و بالا بردن سطح همدلی و مشارکت بین اعضا و به خصوص پیشکسوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح قله بزقوش سراب توسط کوهنوردان آستارایی

فتح قله بزقوش سراب توسط کوهنوردان آستارایی