مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:392023-02-19سياسي

نشست مشترک هیأت ISC با هیأت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد


هیأت ISC با حضور پروفسور سیداحمد فاضل زاده رییس ISC و محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی، در محل سالن تشریفات دانشگاه استانبول با پروفسور محمود آک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هیأت ISC با حضور پروفسور سیداحمد فاضل زاده رییس ISC و محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی، در محل سالن تشریفات دانشگاه استانبول با پروفسور محمود آک، رییس، مدیران و اعضای هیأت رییسه این دانشگاه دیدار کردند.

این جلسه بر اساس برنامه ریزی ISC برای گسترش تعاملات علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری با دانشگاه های مطرح جهان اسلام به انجام رسید.

در این جلسه ابتدا پروفسور محمود آک، رییس دانشگاه استانبول، به میهمانان خیرمقدم گفت.

پروفسور فاضل زاده نیز ابتدا وقوع زلزله مهیب در ترکیه که به تلفات جانی و خسارات مالی بسیار منجر شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده، ابراز امیدواری کرد که جلسه حاضر بتواند در آینده نزدیک به تعاملات مختلف علمی منجر شود.

در ادامه، رییس دانشگاه استانبول به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اولویت های دانشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد: دانشگاه استانبول دارای قدمتی بسیار طولانی است که تأسیس آن به سال 1453 میلادی برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک هیأت ISC با هیأت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد

نشست مشترک هیأت ISC با هیأت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد