مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:322023-02-19بين الملل

قدس اشغالی همچنان ناآرام؛ 26 عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی 24 ساعت اخیر


در حالی که طی 24 ساعت گذشته 26 عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در کرانه باختری صورت گرفته، شهرک های قدس اشغالی از صبح امروز شاهد نافرمانی مدنی سراسری در تقابل با اشغالگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهرک های شعفاط ، جبل المکبر ، الرام ، عناتا و العیسویه در قدس اشغالی از صبح امروز (یکشنبه، 19 فوریه) نافرمانی مدنی را آغاز کرده اند.

به اعلام رسانه های فلسطینی، گروه های ملی و اسلامی و جنبش جوانان کارگر فلسطین در قدس اشغالی، روز گذشته طی فراخوانی خواستار نافرمانی مدنی، عدم حضور بر سر کارهایشان، تحریم اشغالگران و تعامل با آنها چه در معاملات رسمی و پرداخت قبوض، عوارض، مالیات و شهرداری اشغالگران شده بود.

این گروه ها همچنین خواستار بستن راه منتهی به اردوگاه شعفاط و عدم دادن اجازه عبور و مرور و بستن ورودی شهرک عناتا شدند و از مردم فلسطین خواستند که تنها به بیانیه های صادره از سوی طرف های رسمی اعتماد کنند.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد از پنجشنبه پیش، اعتصابی فراگیری در اردوگاه شعفاط در اعتراض به سیاست صهیونیست ها در سوء استفاده، محاصره و مجازات جمعی فلسطینی ها، آغاز شد.

  این اعتصاب و نافرمانی مدنی در واکنش به جنایات روزانه اشغالگران علیه فلسطینی ها، بازداشت و کشتار آنها، تخریب منازلشان و در اعتراض به تجاوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس اشغالی همچنان ناآرام؛ 26 عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی 24 ساعت اخیر

قدس اشغالی همچنان ناآرام؛ 26 عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی 24 ساعت اخیر