مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-19اقتصادي

اجرای 4 طرح بیابان زدایی و آبخیزداری با اعتبار 2 میلیاردی در بافق


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری بافق ازاجرای چهار طرح بیابان زدایی ، آبخیزداری و مرتع با اعتبار 2 میلیارد و 684 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

- محبوبه معتمدنیا، رییس اداره منابع طبیعی آبخیزداری بافق در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهار کرد: طرح های یاد شده شامل 100 هکتار کشت توام با آبیاری و مراقبت در منطقه گودگوار ، دو هزار و 478 هکتار آبیاری سنواتی این منطقه، تکمیل اسناد مناقصه و نظارت بر پروژه های بخش بیان به مساحت دو هزار و 628 هکتار و عملیات بیومکانیک(حفر چاله های فصلی) آبخیزداری دشت شیطور و دولت آباد به وسعت 100 هکتار عملیات بیومکانیک برای ذخیره نزولات آسمانی و 100 هکتار برای حفاظت و قرق مراتع این دشت است.

وی افزود: برای اجرای عملیات یاد شده در دشت شیطور و دولت آباد بیش 240 میلیون تومان از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی تامین وهزینه شده است.

معتمدنیا همچنین از پیگیری جذب اعتبار برای ساخت پخش سیلاب، بالادست روستای صدر آباد و تپه حسین آباد شیطور خبرداد و با بیان اینکه برای اجرای این طرح سه میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز است ابرابراز امیدواری کرد این اعتبار به زودی تامین و عملیات اجرایی آغاز شود.

رییس اداره منابع طبیعی آبخیزداری بافق، وسعت کانون فرسایشی بادی- خاکی منطقه گودگوار را نیز پنج هزار و 700 هکتاراعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 طرح بیابان زدایی و آبخیزداری با اعتبار 2 میلیاردی در بافق

اجرای 4 طرح بیابان زدایی و آبخیزداری با اعتبار 2 میلیاردی در بافق