مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-19سياسي

لزوم انسجام بیشتر فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مشکلات ما این است که خود با هم درگیر بوده و به یکدیگر رسیدگی و رحم نمی کنیم و این در حالی است که برای انجام کار فرهنگی نیازمند انسجام هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر، آیت الله مصطفی محامی در گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: مبعث یک نقطه عطف بزرگ و مهم در طول تاریخ می باشد و از ابعاد مختلف قابل تحلیل و ارزیابی است چرا که خداوند متعال بزرگترین تجلی خود را برای بزرگترین بنده و برای بزرگترین هدف که هدایت مردم است قرار داد.

امام جمعه زاهدان افزود: اخلاق اسلامی دارای زمینه های فراوان است از جمله تحمل، مدارا با مردم، استقامت و پایداری و ما باید از تحمل، استقامت و پایداری پیامبر اکرم(ص) الگو بگیریم و نسخه درمانبخش مشکلات زندگی ما درس گیری از پیامبر است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که خود با هم درگیر بوده و به یکدیگر رسیدگی و رحم نمی کنیم و این در حالی است که برای انجام کار فرهنگی نیازمند انسجام هستیم.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: در دوران کنونی نیازمند الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) و قرآن هستیم تا جامعه ایمانی متحد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انسجام بیشتر فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان

لزوم انسجام بیشتر فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان