مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-19سياسي

مدل بدون سرنشین هواپیمای «قاهر» سال آینده رونمایی می شود


مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دانش قطعه سازی که از آن با عنوان نهضت قطعه سازی یاد می شود به تکامل رسیده و امروز می توانیم 10 نوع موتور در کشور تولید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع شب گذشته (29 بهمن ) در برنامه صف اول که با موضوع آخرین دستاوردهای این مجموعه از شبکه خبر سیما پخش شد، اظهار داشت: سازمان صنایع هوایی یکی از سازمان های وابسته به وزارت دفاع است که ماموریت های مختلفی در حوزه هوا و فضا دارد.

ما شرکت های مختلفی داریم که در حوزه هواپیماهای جنگی و ترابری نظامی، هواپیماهای بدون سرنشین و سبک و موتور فعالیت می کنند.

امیر خواجه فرد با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی در حوزه تجاری به ناوگان عمومی کشور نیز کمک می کند، تصریح کرد: ما در حوزه هواپیماهای تجاری به دلیل اینکه مشابه این هواپیماها را در ناوگان ترابری نظامی داریم از تسلط کاملی نسبت به این حوزه برخوردار هستیم.

وی افزود: در واقع ما از نظر تخصصی به این حوزه تسلط کامل داریم و هر آنچه که برای اورهال هواپیماهای ترابری تجاری انجام می دهیم با رعایت قوانین و تعاریف مخصوص به آن ها است.

دانش اورهال هواپیماهای تجاری را به طور کامل در شرایط تحریم به دست آورده ایم و کاملاً بر این حوزه اشراف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل بدون سرنشین هواپیمای «قاهر» سال آینده رونمایی می شود

مدل بدون سرنشین هواپیمای «قاهر» سال آینده رونمایی می شود