مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:322023-02-19سياسي

58 پلاک از اراضی ملی و غیر ملی آرادان رفع تداخل شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان گفت: 58 پلاک از اراضی ملی و غیر ملی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون رفع تداخل مالکیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، محمد معین، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان صبح امروز در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تمام پلاک های تعهد شده شهرستان آرادان از اراضی ملی و غیر ملی تثبیت مالکیت شده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای ماده سه آیین نامه اجرایی ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، امسال تعداد 58 پلاک از اراضی ملی و غیر ملی شهرستان آرادان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان کرد: تمامی 58 پلاک از اراضی این شهرستان در کمیسیون رفع تداخلات استان سمنان مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

معین افزود: با اجرای قانون رفع تداخل اراضی، مشکلات کشاورزان در زمینه اختلافات اراضی و منابع طبیعی و اسناد کشاورزی برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این قانون به صورت مشترک توسط مدیریت های جهاد کشاورزی و ادارات ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 پلاک از اراضی ملی و غیر ملی آرادان رفع تداخل شد

58 پلاک از اراضی ملی و غیر ملی آرادان رفع تداخل شد