مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-19سياسي

حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است


حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است و نمی شود با حقوق بشر غربی که در مواردی یادآور دوران جاهلیت به ویژه در حقوق زنان است، - به جنگ دیدگاه اسلام به بشر رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید روح الله حسینی شامگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر فامنین با تبریک ماه رجب و در پیش بودن ماه رمضان؛ گفت: امروز روز مبعث رسول اکرم (ص) و روز برانگیخته شدن نبی مکرم اسلام به عنوان پیامبری، در شرایطی بود که جهل غرور و تعصب در دوران جاهلیت موج می زد.

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام یک معجزه تمام نشدنی برای بشریت است؛ تصریح کرد: در این شرایط جاهلیت، در دامن پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) رشد می کند که نمونه کامل یک زن مسلمان است.

فرماندار فامنین ادامه داد: اسلام و پیامبر اسلام به زنان جایگاه و شأن دادند و اکنون جاهلان به دنبال انتقام گرفتن از این اقدام پیامبر با اتهامات واهی درباره حقوق زنان به اسلام و مسلمانان هستند.

حسینی اظهار کرد: حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است و نمی شود با حقوق بشر غربی که در مواردی یادآور دوران جاهلیت به ویژه در حقوق زنان است، به جنگ دیدگاه اسلام به بشر و نگاه پیامبر به زنان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است

حقوق زن و حقوق بشر در اسلام کامل است