مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:512023-02-19ورزشي

صفا سومین قطعه از پازل عراقی تراکتور/ کرار جدید در تبریز متولد می شود؟


صفا هادی، سومین عراقی تاریخ تیم فوتبال تراکتور به حساب می آید و پرشورها را برای تولد جاسم کرار دیگر امیدوار کرده است.

- "صفا" سومین قطعه از پازل عراقی تراکتور/ "کرار" جدید در تبریز متولد می شود؟ ایسنا/آذربایجان شرقی صفا هادی، سومین عراقی تاریخ تیم فوتبال تراکتور به حساب می آید و پرشورها را برای تولد "جاسم کرار" دیگر امیدوار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هافبک 25 ساله عراقی تراکتور که یکی از بازیکنان پای ثابت تیم ملی کشورش به حساب می آید در دوران سکان داری خمز در تبریز روزهای خوبی را سپری کرده است.

هادی که در زمان بردیف فرصت چندانی برای قرارگیری در ترکیب اصلی را کسب نکرد، حالا با قرارگیری پاکو خمز در راس کادرفنی تی تی ها به یک مهره ثابت تبدیل شده است و با سماجت هرچه تمام تر و در عین حال جنگندگی در میانه های میدان و همچنین بازی خوانی خوبی که دارد، در طی هفته های اخیر مهر کارآمدی برای تیمش بوده است.

صفا هادی، سومین عراقی تاریخ تیم فوتبال تراکتور به حساب می آید و پیش از این، کرار جاسم و عبد الزهره از کشور عراق در این تیم حضور داشتند.

کرار جاسم محمد هافبک محبوب پرشورها در دو مقطع حضور در تراکتور را تجربه کرد، دوره اول به سال های ابتدایی حضور تی تی ها در لیگ برتر برمی گردد، جایی که کرار با حضور در تبریز استارت پوشیدن پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفا سومین قطعه از پازل عراقی تراکتور/ کرار جدید در تبریز متولد می شود؟

صفا سومین قطعه از پازل عراقی تراکتور/ کرار جدید در تبریز متولد می شود؟