مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 00:042023-02-18بين الملل

تروریست تحت پیگرد به منطقه می آید


یکی از اصلی ترین تروریست های دخیل در ترور سرداران مقاومت در فرودگاه بغداد که تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت قرار دارد، طی ساعات آینده به منطقه سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل و سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بر اساس اسنادی که بین رژیم موقت صهیونیستی و برخی نهادهای آمریکایی رد و بدل شده است، مایک پامپئو وزیر خارجه دولت سابق آمریکا که یکی از نقش آفرینان اصلی در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهان آن ها بوده است، طی 48 ساعت آینده، عازم منطقه و به طور مشخص، سرزمین های اشغالی خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی صهیونیست ها و برخی از سیاستمداران آمریکایی؛ علاوه بر پامپئو، سناتور تام کاتن و تعدادی دیگر از سیاستمداران آمریکایی، پس از فرود هواپیمای شان، به سمت هتلی در یکی از بنادر سرزمین های اشغالی حرکت خواهند کرد تا صبح سه شنبه در یک جلسه سرّی راهبردی و امنیتی که نخستین جلسه در نوع خود به شمار می رود حضور پیدا کنند که برنامه های این سفر و برنامه ریزی برای حضور این افراد در جلسه مذکور، ممکن است به علت تشدید تدابیر امنیتی تغییر کند.

اسناد مربوط به برنامه ریزی های این جلسه که در اختیار برخی سرویس های جاسوسی و سازمان های پلیسی آمریکا و رژیم اسراییل و نیز سفارت عربستان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست تحت پیگرد به منطقه می آید

تروریست تحت پیگرد به منطقه می آید