مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 18:262023-02-18اقتصادي

راهبرد سازمان زندان ها برای انتقال زندان های قدیمی به خارج از بافت شهری


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: انتقال زندان های قدیمی به خارج از بافت شهری، برای رفاه حال هم وطنان به عنوان یک راهبرد برای مدیریت سازمان زندان ها تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی محمدی در آیین بهره برداری از ساختمان جدید زندان گناباد اظهار کرد: وجود زندان ها در بافت شهری، مشکلاتی را برای هم وطنان ایجاد کرده و انتقال زندان ها به خارج از شهر به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است و این مسئله برای رفاه حال هم وطنان به عنوان یک راهبرد هست.

وی ادامه داد: در زندان های با قدمت زیاد مانند زندان قدیم گناباد ازنظر فضا و امکانات، ظرف و مظروف متناسب نیستند و به همین جهت، هم امکان خدمات رسانی کامل و هم امکان اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی برای زندانیان وجود ندارد.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: در نظام زندانبانی اسلامی تکلیف داریم شرایط مناسب را از هر نظر از اسکان مناسب گرفته تا امکانات درمانی و اشتغال در حوزه اصلاح و تربیت برای زندانیان فراهم کنیم.

محمدی افزود: زندان، واقعیت تلخ اجتماعی است که وجود آن اجتناب ناپذیر است.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در سفر به خراسان رضوی، ضمن بهره برداری از ساختمان جدید زندان گناباد، دستور تخلیه کامل زندان قدیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد سازمان زندان ها برای انتقال زندان های قدیمی به خارج از بافت شهری

راهبرد سازمان زندان ها برای انتقال زندان های قدیمی به خارج از بافت شهری