مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-18سياسي

کنفرانس مونیخ بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود


کنفرانس مونیخ در واقع بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود و آنجا طرف های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی های خودرو یکدیگر تبادل می کنند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: کنفرانس مونیخ در واقع بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود و آنجا طرف های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی های خودرو یکدیگر تبادل می کنند.

ابوالفضل ظهره وند کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به فلسفه برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که فلسفه وجودی کنفرانس امنیتی مونیخ و اینکه چه هدف محوری دنبال می کند و قصد آن در دعوت کشورها به آن نشست چیست و چه خروجی و دستاوردی طی سال های بعد از تشکیل برای چه طرف هایی داشته است.

وی افزود: در گذشته ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت نمی کرد زیرا این کنفرانس در واقع کنفرانسی بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود و آنجا طرف های غربی عمدتاً با یکدیگر رایزنی دارند و ارزیابی های خودرو یکدیگر تبادل می کنند.

این دیپلمات پیشین وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: لذا قرار نیست مفهوم امنیت در یک چارچوب متوازن و منصفانه و معطوف به امنیت جهانی در آنجا بحث شود، بلکه امنیت از منظر ملاحظات و منافع امنیتی غرب در آنجا تعریف می شود و در وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس مونیخ بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود

کنفرانس مونیخ بر پایه منافع امنیتی غرب برگزار می شود