مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-18حوادث

پاکسازی «دره فرحزاد» از معتادان متجاهر پس از 2 دهه


رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از پاکسازی کامل رود دره فرحزاد از وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد احمدی صدر در مورد پاکسازی رود دره فرحزاد از وجود معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان به خصوص در مناطق 2 و 5، پاکسازی دره فرحزاد از معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر بود تا پس از سال ها امنیت در رود دره برقرار شود و این مکان تبدیل به تفرجگاهی برای شهروندان و خانواده ها شود.

وی ادامه داد: در بیش از دو دهه گذشته شرایط بسیار نامناسبی در رود دره فرحزاد وجود داشت و این مکان زیبا تبدیل به پاتوق افراد کارتن خواب، معتادین متجاهر و مواد فروشان بود و همین مسئله معضلات اجتماعی بسیاری را در منطقه برای شهروندان به وجود آورده و امنیت آنها را تهدید کرده بود.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران، افزود: با توجه به تشکیل قرارگاه اجتماعی شهر تهران در دوره جدید مدیریت شهری، یکی از اولویت های اصلی این قرارگاه، رسیدگی به وضعیت ساماندهی دره فرحزاد بود که خوشبختانه با اقدامات و تدابیر صورت گرفته توسط اعضاء، در چندین نوبت نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر اقدام شد تا دره فرحزاد حالا به یک مکان امن برای شهروندان تبدیل شود و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی «دره فرحزاد» از معتادان متجاهر پس از 2 دهه

پاکسازی «دره فرحزاد» از معتادان متجاهر پس از 2 دهه