مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-18اقتصادي

نیروگاه برق 500 مگاواتی در کرمانشاه احداث می شود


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز کرمانشاه به صنایع بزرگ، گفت: نیروگاه برق 500 مگاواتی در کرمانشاه احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رشیدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های یکساله صورت گرفته از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیروگاه برق 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در کرمانشاه احداث خواهد شد.

وی افزود: با توجه به طرح های نیمه تمام صنعتی در استان کرمانشاه نیاز بود که یک نیروگاه با ظرفیت 500 مگاوات در استان کرمانشاه احداث شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکید داشتیم که این نیروگاه برق با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بزرگ کشور احداث شود تا روند پروژه طولانی نشود.

رشیدی بیان کرد: با مشخص شده سرمایه گذاران نیروگاه برق 500 مگاواتی تفاهم نامه به امضا رسید و ارزش این پروژه 11 هزار میلیارد تومان است و اشتغالزایی 500 را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با احداث نیروگاه برق می توان زیرساخت های بزرگ صنعتی را ایجاد کرد و همچنین این نیروگاه برق با توجه به سیکل ترکیبی بودن و مصرف گاز کمترین آلودگی را دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه برق 500 مگاواتی کرمانشاه دارای راندمان بالایی ات و به زودی با حضور وزیر صمت گلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه برق 500 مگاواتی در کرمانشاه احداث می شود

نیروگاه برق 500 مگاواتی در کرمانشاه احداث می شود