مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-18سياسي

درس هایی از سیره رفتاری حضرت محمد(ص)


یک کارشناس مسائل دینی با اشاره به سیره رفتاری پیامبر اکرم اسلام(ص) گفت: حضرت محمد(ص) در مردم داری، مراعات حال دیگران، گذشت و بردباری و تحمل به مثابه یک معلم درس آموز است که در هریک از این موارد با رفتار خود هم با اعضای خانواده و هم عموم جامعه آموزه .

- یک کارشناس مسائل دینی با اشاره به سیره رفتاری پیامبر اکرم اسلام(ص) گفت: حضرت محمد(ص) در مردم داری، مراعات حال دیگران، گذشت و بردباری و تحمل به مثابه یک معلم درس آموز است که در هریک از این موارد با رفتار خود هم با اعضای خانواده و هم عموم جامعه آموزه های زیادی را آموزش می دهد.

حجت الاسلام یاسر حسنوند -کارشناس مسائل دینی- در گفت وگو با ایسنا، درباره سیره رفتاری پیامبر اکرم اسلام(ص) در قبال مردم گفت: اغلب گرفتاری های فردی و اجتماعی ما بر اثر عدم رعایت اخلاق اسلامی است.

از آن جا که انسان موجودی است اجتماعی، ناگزیر است با دیگران معاشرت داشته باشد و در ارتباط با دیگران باید قوانین و ضوابطی را رعایت کند.

بنابراین خیلی از فضایل یا رذایل اخلاقی در معاشرت با دیگران در انسان تاثیر می گذارد و علت این اثرپذیری، الگوبرداری خودآگاه و یا ناخودآگاه انسان از دیگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس هایی از سیره رفتاری حضرت محمد(ص)

درس هایی از سیره رفتاری حضرت محمد(ص)