مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 07:212023-02-18سياسي

وجود ظرفیت های جدید در علوم انسانی اسلامی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست هم اندیشی بازآرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های جدید در علوم انسانی اسلامی بیان کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست هم اندیشی بازآرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های جدید در علوم انسانی اسلامی بیان کرد: نظریه های اسلامی هویت، رشد، شخصیت از ظرفیت های جدید علوم انسانی است، در این زمینه دانشمندان معاصری که در قید حیات هستند، اقدامات ارزنده ای انجام داده اند باید از آنها استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست هم اندیشی بازآرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ظرفیت های ما برای رشد و بالندگی فرهنگی کم نیست، در کنار نداشته ها، ضعف ها و نقص ها می توان به ظرفیت های ایجابی اشاره کرد تا بدانیم که هستیم، چه هستیم و چه داریم.

وی با اشاره به ظرفیت هایی ایجابی افزود: یک دسته ظرفیت ها در متون اسلامی است که باید آنها را بازخوانی و باز فهمی کنیم چراکه برای جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی دستاورد خوبی خواهد داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مفهوم حکمت را کاملا رها کرده ایم، گفت: نام دین ما اسلام است و سلام نام خداوند است، اسلام تاکید بر قلب سلیم عقل سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ظرفیت های جدید در علوم انسانی اسلامی

وجود ظرفیت های جدید در علوم انسانی اسلامی