مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 20:402023-02-17بين الملل

درخواست لندن از اوکراین: دقیقتر شلیک کنید


در پی بیانیه اخیر اوکراین در خصوص اتمام مهمات ارسالی غرب به این کشور، وزیر خارجه انگلیس از ارتش اوکراین خواست تا دقیقتر شلیک کرده تا خمپاره و مهمات کمتری مصرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بن والاس وزیر دفاع انگلیس روز جمعه از ارتش اوکراین درخواست کرد که با دقت بیشتری شلیک کنند.

وی که این سخنان را در واکنش به بیانیه اوکراین در خصوص اتمام مهمات ارسالی به این کشور مطرح می کرد، از ارتش اوکراین خواست دقیقتر شلیک کرده تا خمپاره کمتری مصرف شود.

بر اساس گزارش روزنامه فایننشال تایمز، مشکل ارتش اوکراین درباره شلیک دقیق به دلیل استفاده از تسلیحات و روش غرب برای جنگ است.

   در شرایطی که حمایت های همه جانبه غرب از اوکراین ادامه دارد، دیپلمات ارشد کی یف اعلام کرد که اوکراین به طور ویژه به جنگنده های آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی علاقه دارد.

منابع رسانه ای اوکراینی روز جمعه (امروز) از مصاحبه دیمیترو کولبا وزیر خارجه این کشور با شبکه تلویزیونی آلمانی تاگسشائو و درخواست او از کشورهای غربی برای تشدید تسلیحاتی، اطلاعاتی و اقتصادی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه پراودا اوکراین ، وزیر خارجه اوکراین در این مصاحبه درباره درخواست های این کشور از کشورهای غربی برای ارسال جنگنده شفاف سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لندن از اوکراین: دقیقتر شلیک کنید

درخواست لندن از اوکراین: دقیقتر شلیک کنید