مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-17ورزشي

طعنه مدیر عامل سپاهان به پرسپولیسی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان که امروز برای تماشای بازی دوستانه این تیم با زنیت در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا خواهد کرد، - مدیرعامل سپاهان در خصوص جنجال های پیرامون بازی با زنیت اظهارنظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ؛ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان که امروز برای تماشای بازی دوستانه این تیم با زنیت در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا خواهد کرد، در خصوص حواشی پیش از این بازی، صحبت هایی را انجام داد.

ساکت در این خصوص گفت: قبل از قرعه کشی جام حذفی تاریخ این مسابقه با توجه به حضور تیم فولادخوزستان در بازی های آسیایی بسته شده بود و هیچ ارتباطی با تیم خاصی نداشت و تاثیری هم در روند برنامه ها نخواهد داشت.

او با اشاره به جنجال های این بازی عنوان کرد: سال های قبل نیز شاهد برگزاری رویداد مهم بین المللی در حین برگزاری فصل با حضور باشگاه های خارجی در کشور بودیم، از جمله تیم بایرن مونیخ که این مسأله به نفع غنای فوتبال کشور است و به عنوان یک رویداد بین المللی تلقی می شود.

اشاره او به برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و بایرن مونیخ در جریان لیگ پنجم حرفه ای است که یک هفته مسابقات لیگ برتر را به تعویق انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه مدیر عامل سپاهان به پرسپولیسی ها

طعنه مدیر عامل سپاهان به پرسپولیسی ها