مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-17سياسي

مسئولان با کار جهادی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دهند


مسئولین با کار جهادی و میدانی و کاهش مشکلات حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دهند.

- بوشهر- امام جمعه موقت کنگان گفت: مسئولین با کار جهادی و میدانی و کاهش مشکلات حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران شهر کنگان با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: اکنون وقت آن است و مسئولان با کار جهادی و حل مشکلات مردم و کاهش آسیب ها، تفکر و عمل جهادی، حذف مدیران و مسئولان کم توان، کاهش تورم و گرانی و بیکاری و ایجاد انقلاب اداری و عمل به وعده ها بتوانند این کار بزرگ و همیشگی ملت را جبران کنند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: در تحسین و تقدیر از این حضور حماسی همین بس که رهبری فرمودند، لازم می دانم به ملت ایران تعظیم کنم.

خطیب موقت جمعه کنگان اظهار داشت: آنچه در این راهپیمایی بیش از پیش به چشم می آمد حضور کمی و کیفی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی و فاصله بین میدان و فضای مجازی بود.

قاسمی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اثبات کرد ملت بزرگ ایران ملتزم به نظام دینی و انقلاب اسلامی هستند و اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد باز هم پای نظام خود ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با کار جهادی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دهند

مسئولان با کار جهادی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ دهند