مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-17سياسي

کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود


مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه از عرضه کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه نمایشگاهی در ششمین نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: کتاب «شهدای روحانی» به عنوان جدیدترین محصول این انتشارات که هفته گذشته به چاپ رسیده در ششمین نمایشگاه کتاب دین ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری ششمین نمایشگاه کتاب دین، حجت الاسلام محمدمهدی کرمی مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه با اشاره به اینکه غرفه این انتشارات با 120 عنوان کتاب از کتب نظام های درسی جدید و قدیم حوزه در نمایشگاه کتاب دین برپا شده است، عنوان کرد: کتب مختلف از جمله اخلاق اسلامی یک تا هفت، معارف و عقاید اسلامی که مورد استقبال طلاب است در این غرفه ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه کتب درسی طلاب در غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه با تخفیف نمایشگاهی به مخاطبان ارائه می شود، عنوان کرد: آثار محمد اسماعیلی مبارکه که روش های جدیدی در حوزه تبلیغ، شادی آفرینی، جذاب سازی کلاس های دینی کودکان و افزایش انگیزه مطالعه و پژوهش در طلاب ارائه کرده است در این غرفه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

  مدیر انتشارات مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: کتاب شهدای روحانی به عنوان جدیدترین محصول این انتشارات که هفته گذشته به چاپ رسیده در ششمین نمایشگاه کتاب دین ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود

کتب درسی طلاب با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب دین عرضه می شود