مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-17سياسي

طرح سوال از غرب بدون تمدن؛ موضوع محوری جهاد تبیین


امروز موضوع محوری در جهاد تبیین علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی طرح هزاران سوال بی پاسخ از این غرب وحشی و بدون تمدن است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز موضوع محوری در جهاد تبیین علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی طرح هزاران سوال بی پاسخ از این غرب وحشی و بدون تمدن است.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز 28 بهمن در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: با بعثت پیامبر اسلام(ص)، آیات کریم وحی به جای اصلی خود برگشت و خرافه پرستی جای خود را به یکتاپرستی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در راستای توسعه عدالت اجتماعی پیامبر اسلام(ص) انسان ها را بیدار کردند، افزود: با بعثت پیامبر(ص) تزکیه و پرورش روح در جامعه رواج یافت.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) فضائل اخلاقی را ترویج دادند و ارزش ها به جایگاه خودش را پیدا کرد، اظهار کرد: امروز در زمان جاهلیت مدرنی قرار داریم و افرادی بر بشریت حکومت می کنند که به هر طریقی حقوق مردم مستضعف را چپاول می کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از همیشه به تعالیم وحی و قرآن نیاز داریم اما در شأن قرآن کریم کم کاری کرده ایم، تصریح کرد: در حالی که می دانیم شفا و دوای درد جامعه و بشریت قرآن کریم این نسخه جاودان الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از غرب بدون تمدن؛ موضوع محوری جهاد تبیین

طرح سوال از غرب بدون تمدن؛ موضوع محوری جهاد تبیین