مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-17اجتماعي

فرمانداری دماوند آمادگی لازم برای زلزله احتمالی را داشته باشد


امام جمعه دماوند از فرمانداری این شهرستان خواست، آمادگی لازم برای کاهش خسارات احتمالی زلزله را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه ورامین هدف از بعثت رسول گرامی اسلام را تزکیه و تعلیم و پرورش و آموزش و آگاهی دادن به مردم از طریق دستور قرآن و وحی الهی دانست.

وی سپس با توجه به زلزله اخیر در منطقه مشاء و وجود گسل زلزله در این نقطه گفت: لازم است همگان نسبت به کسب آمادگی لازم در موقع وقوع زلزله اقدام کنند.

امام جمعه دماوند افزود: احداث پارک اسکان برای مدیریت بحران زلزله در مناطق مختلف شهرها و روستاهای دماوند باید مد نظر شهرداری ها و دهیاری ها باشد، راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی و امداد و نجات جدید در مناطق مورد نیاز مخصوصاً در منطقه زلزله خیز مشاء مورد توقع است.

فتاح دماوندی گفت: فرمانداری محترم باید آمادگی لازم برای کاهش خسارات زلزله احتمالی را از طریق برگزاری مانورهای عملیاتی و تمرینات لحظه ای در اقشار مختلف ایجاد کند.

وی درباره زلزله ترکیه و سوریه و رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر درباره مردم بی پناه زلزله زده نیز گفت: این زلزله بار دیگر گرگ صفتی آمریکا و غربی ها را برملا کرد، 65 کشور جهان به ترکیه کمک کردند، اما تنها 13 کشور به سوریه کمک کردند، چرا که آمریکا سوریه را تحریم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری دماوند آمادگی لازم برای زلزله احتمالی را داشته باشد

فرمانداری دماوند آمادگی لازم برای زلزله احتمالی را داشته باشد