مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:312023-02-17سياسي

مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند/ مسؤولان، ضعف های اقتصادی را رفع کنند


خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند، گفت: نوبت مسوولان است که پاسخ مردم را بدهند و ضعف های اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در مصلی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: امروز نیازمند اخلاق کریمانه پیغمبر(ص) در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی هستیم و این اخلاق باید در جامعه متجلی شود.

  وی گفت: در جامعه ای که پیروان پیامبر(ص) در آن هستند، مردم اهل نماز، مهربانی، تواضع و اتحاد هستند و اگر کسی خلاف سیره رسول اکرم(ص) رفتار کند با دشمن همراهی کرده است.

باید جامعه را مملو از عشق و بندگی خدا کرد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم تبریز و قدردانی رهبری از راهپیمایی 22 بهمن افزود: آنچه در راهپیمایی امسال خودنمایی کرد حضور کمی و کیفی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و دهه نودی بود، همان نسلی که مورد بمباران تهاجمی دشمن قرار گرفته بود و دشمن دنبال القای فاصله آنها با انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: مردم در این راهپیمایی نماد جمهوریت و اسلامیت نظام شدند و نشان دادند که مردمی ترین انقلاب در قرن، انقلاب اسلامی ایران است و صدای رسای خود در راستای حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند/ مسؤولان، ضعف های اقتصادی را رفع کنند

مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند/ مسؤولان، ضعف های اقتصادی را رفع کنند