مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:292023-02-17سياسي

تاکید بر رفع معارضات محلی در بخش مرکزی دنا


در جلسه ماهانه کمیته تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دنا نسبت به رفع معارضات محلی در بخش مرکزی دنا تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه ماهانه کمیته تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دنا با حضور بخشدار  مرکزی شهرستان ، ریاست  دادگستری  نماینده شورای اسلامی شهرستان نماینده فرماندار ،نماینده  دفتر امور روستایی حوزه استانداری ،کارکنان  فنی و مالی دهیاری ها و کارشناس  بخشداری برگزار شد.

 شعبانی بخشدار مرکزی دنا به مباحثی در خصوص مسائل مربوط به مصوبات شوراهای اسلامی و چگونگی نظارت بر اجرا و بازدید میدانی از پروژه های مختلف روستاها  اشاره و تأکید بر رعایت اصل عدالت محوری و توجه ویژه به رضایت مندی مردم داشت.

شعبانی گفت: تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است و خدمات انجام شده توسط دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رییسی بسیار ارزشمند است.

غلامی پور رییس  دادگستری شهرستان دنا ضمن تشکر از برگزاری جلسات منظم و ماهانه کمیته تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی در بخش مرکزی شهرستان دنا اظهار خرسندی و خوشحالی کرد و  مطالبی  در خصوص مصوبات شورای اسلامی و تطابق آنها با قانون و مقررات بیان کرد و گفت: نظارت دقیق بر پروژه ها ، اجرای صحیح قانون ،توجه ویژه به خواسته ها  مطالبات و نیازمندی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رفع معارضات محلی در بخش مرکزی دنا

تاکید بر رفع معارضات محلی در بخش مرکزی دنا