مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:012023-02-17اقتصادي

مانع زدایی مسئولان در ایجاد خدمات رفاهی به معادن سوادکوه


دادستان مرکز مازندران، مانع زدایی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی در ایجاد خدمات رفاهی و تولید معادن سوادکوه را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/مازندران دادستان مرکز مازندران، مانع زدایی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی در ایجاد خدمات رفاهی و تولید معادن سوادکوه را مورد تاکید قرار داد.

محمد کریمی در بازدید از معدن انجیر تنگه سوادکوه گفت: تولید این معدن نباید متوقف شود، دستگاه های اجرایی برای تولید، اشتغال و رفاه کارگران مانع زدایی کنند.

وی فرصت یک ماهه برای رفع مشکلات، ایجاد رفاه و خدمات به کارگران معدن انجیر تنگه داد و افزود: شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه در طول فعالیت خود نشان داده است که هزینه برای رفاه و افزایش خدمات کارگران را از اولویت های خود می داند.

دادستان مرکز مازندران اجرای بیمه تکمیلی کارگران، واریز هدایا در مناسبت های مختلف، کمک هزینه تحصیلی فرزندان کارگران، فعالیت گسترده فرهنگی و انجام تعهدات اجتماعی از کارکردهای شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه کارگر همواره در افکار و آموزه های دینی دارای جایگاه محترمی است، تکریم، توجه به رفاه و خدمات اجتماعی به این فشر زحمتکش مورد تاکید امامین انقلاب قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی مسئولان در ایجاد خدمات رفاهی به معادن سوادکوه

مانع زدایی مسئولان در ایجاد خدمات رفاهی به معادن سوادکوه