مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:532023-02-17سياسي

عوامل ساخت سریال بچه زرنگ با حضور معاون رییس جمهور در مشهد تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجموعه مستند داستانی بچه زرنگ با محوریت شهدای مدافع حرم مشهد به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شبکه دو سیما تولید شده است.

این سریال درباره هشت نفر از مدافعان حرم شهر مشهد است که با روشی متفاوت به مناطق عملیاتی سوریه و عراق اعزام و در نهایت به شهادت رسیدند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تقدیر از عوامل ساخت سریال بچه زرنگ اظهار کرد: جریان بازتعریف اجتماعی چهره قهرمانان واقعی کشور با ساخت مجموعه های تلویزیونی درباره شهدا باید شکل بگیرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: کار ما در مقابل عظمت کاری که شهدا انجام دادند، دچار نقصان است زیرا کار شهدا تکرار شدنی و دست یافتنی نیست.

وی با اشاره به ساخت مجموعه ای درباره شهید مرحمت بابازاده که در زمان دفاع مقدس با سن کم، خود را به رییس جمهور وقت رساند تا مجوز حضور در جبهه دفاع مقدس را بگیرد ادامه داد: در زمان دفاع مقدس هم، افرادی همچون این شهید کم نبودند که با هزار مشکل خود را به جبهه می رساندند، زیرا آنها درک کردند که نیاز مکتب و اسلام چیست و دربرابر آن احساس مسئولیت کردند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: در زمان دفاع مقدس چنین افرادی بودند که پای امام شان ایستادند و برای یاری او اقدام کردند، آنها فرمان ولی خدا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل ساخت سریال بچه زرنگ با حضور معاون رییس جمهور در مشهد تجلیل شدند

عوامل ساخت سریال بچه زرنگ با حضور معاون رییس جمهور در مشهد تجلیل شدند