مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-17سياسي

ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه


رییس تبلیغات اسلامی آستارا بر ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و گفت: تواضع از صفات برجسته حضرت زهرا(س) در سیره اجتماعی بود.

- آستارا- رییس تبلیغات اسلامی آستارا بر ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) در جامعه تاکید کرد و گفت: تواضع از صفات برجسته حضرت زهرا(س) در سیره اجتماعی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سوگواره فاطمی بوی بهشت به تبیین شخصیت حضرت فاطمه (س) پرداخت و اظهار کرد: تبیین شخصیت این بانوی گرانقدر در جامعه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) ساحت بزرگ و دست نیافتنی عصاره همه فضائل هستی است، افزود: تواضع از صفات برجسته حضرت زهرا (س) در سیره اجتماعی بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا به فضائل اخلاقی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگ اسلام و مجاهد عزیز برای اعتلای ولایت الهی و آرزوهای همه پیامبران کارهای بزرگی را رقم زد بنابراین همه ما وظیفه داریم در راستای ولایت الهی گام برداشته و برای تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری سوگواره فاطمی بوی بهشت در آستارا گفت: این برنامه ذیل حاکمیت الهی بر روی زمین و نشر خوبیها و مقدمه ای برای تمدن نوین اسلامی است که زیبایی ها را نشان می دهد، به زیبایی ها دل می بندد و با زیبایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه

ضرورت تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه