مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 23:362023-02-16اجتماعي

پیش بینی وزش باد و فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی


رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک تا پایان وقت امروز ادامه دارد و فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمالی استان متمرکز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد نخعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ادامه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک طی شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در ایستگاه علی آباد زارعین واقع در شهرستان خوسف به 68 کیلومتر در ساعت رسید و سرعت وزش باد در زهان زیرکوه 65 کیلومتر در ساعت ثبت شد.

وی با بیان اینکه وزش باد بیشتر در جنوب شهرستان خوسف شدت داشته است گفت: به دنبال وزش باد، دید افقی در نهبندان به سه کیلومتر و در طبس به پنج کیلومتر رسید.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: سامانه بارشی امشب در شمال و شمال غرب استان فعال است و فردا مرکز و شرق را درگیر می کند که به صورت بارش باران و گاهی رعد و برق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی و مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد اظهار داشت: وقوع روان آب و آبگرفتگی محدود نیز قابل پیش بینی است.

نخعی افزود: دمای هوا در روزهای آتی روند کاهشی دارد به طوری که اوایل هفته آینده باعث یخبندان شبانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد و فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی

پیش بینی وزش باد و فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی