مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 22:102023-02-16سياسي

داوطلب گلستانی بخشی از محصولات خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یکی از داوطلبین هلال احمر گلستانی بخشی از محصولات باغی خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی عصر امروز در حاشیه ارسال محصولات باغی داوطلب گلستانی به مناطق زلزله زده خوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:! دکتر ناصر بهنام پور یکی از داوطلبان هلال احمر گلستانی و عضو شورای اجرایی هلال احمر گرگان، 2/5!تن از محصولات پرتقال باغ خود را به مردم زلزله زده خوی اهدا کرد.

وی تصریح کرد: این داوطلب و نیکوکار گلستانی در سیل 98 در استان سیستان و بلوچستان نیز بخشی از محصولات باغی خود را به مردم این استان اهدا کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری دوره توان افزایی خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش نجاتگران، یک دوره توان افزایی پیش بیمارستانی با محوریت تثبیت پزشکی و نحوه خارج کردن مصدوم تصادفی از خودروی عمومی مینی بوس را تمرین کردند.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اهمیت ثبت دقیق وضعیت بالینی مصدوم در صحنه حادثه و وضعیت مصدوم هنگام انتقال به بیمارستان، نحوه تکمیل فرم ارجاع به بیمارستان هم به صورت کارگاهی تمرین شد.

انتهای پیام/83021


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلب گلستانی بخشی از محصولات خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد

داوطلب گلستانی بخشی از محصولات خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد