مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-16سياسي

همگرایی و همدلی اولویت مدیریت شهری با دستگاه های اجرایی باشد


فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید همدلی و همگرایی با دستگاه های اجرایی را اولویت برنامه های خود بداند، گفت: شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهری است که باید غده های ناکارآمدی در شهر را جراحی کند.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید همدلی و همگرایی با دستگاه های اجرایی را اولویت برنامه های خود بداند، گفت: شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهری است که باید غده های ناکارآمدی در شهر را جراحی کند.

محمدعلی نوبخت امشب در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری و سرپرست جدید شهرداری ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ولایتمدار و شهیدپرور مرکز مازندران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: اصلِ وحدت شهری در بسترِ گفتمان همدلی و اخلاق مداری، عامل شکوفایی و پویایی شهر می شود.

وی با بیان اینکه تفکرِ بسیجی، روحیه و منش جهادی و عمل انقلابی راهگشای حل مشکلات در جامعه شهری است، گفت: همه باید با تاسی از سیره امام و شهدا، اطاعت از فرامین رهبری و بهره گیری از تفکرِ مدیریت جهادیِ در میدان، صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران، آبادی و رفاه مردم تلاش و کوشش کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهری است که باید غده های ناکارآمدی در شهر را جراحی کند، افزود: تعامل و همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی و همدلی اولویت مدیریت شهری با دستگاه های اجرایی باشد

همگرایی و همدلی اولویت مدیریت شهری با دستگاه های اجرایی باشد