مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:052023-02-16سياسي

راهبردهای مسائل فرهنگی در استان فارس تعیین شده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: شورای فرهنگ عمومی در استان فارس راهبردهای مسائل فرهنگی در استان فارس را طراحی و تدوین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: دهه مهدویت و جشن میلاد امام زمان (عج) باید به صورت ویژه در استان فارس برگزار شود و دستگاه های اجرایی برنامه های ویژه ای در این ایام برگزار کنند.

وی ادامه داد: حوزه مسائل فرهنگی نیازمند مدیریت راهبردی بوده از این رو شورای فرهنگ عمومی این راهبرد را مشخص کرده و انتظار می رود دولت نیز مسیر خود را در حوزه مدیریت مسائل فرهنگی و برطرف نمودن مشکلات حوزه فرهنگ مشخص کند.

آیت الله دژکام عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی این آمادگی را دارد که از ظرفیت های استانی برای توسعه فعالیت های فرهنگی استفاده کند اما این نکته حائز اهمیت است که دولت نیز باید فعالیت های خود را بر همین اساس تدوین و اجرایی کند.

اجرای 63 درصدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این جلسه بیان کرد: مجموع مصوبات شورای فرهنگ عمومی در استان فارس 38 مصوبه بوده که 20 مصوبه اجرایی شده و 4 مصوبه نیز در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای مسائل فرهنگی در استان فارس تعیین شده است

راهبردهای مسائل فرهنگی در استان فارس تعیین شده است