مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-16اقتصادي

50 درصد راه های ارتباطی روستایی کوهرنگ باز شده است


فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه مسیر ارتباطی بالغ بر 50 درصد روستاهای شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده است، گفت: شاهد قطعی برق در 40 نقطه و قطعی آب در 35 مجتمع آبرسانی بودیم که مشکل کاملا مرتفع شد.

- شهباز اکبری27 بهمن ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ با حضور وزیر کشور با بیان اینکه بارش برف در 30 سال گذشته در این شهرستان بی سابقه بوده است، اظهار کرد: میانگین ارتفاع برف در شهرستان 2.

5 متر است و برخی نقاط صعب العبور به پنج متر نیز می رسد.

فرماندار کوهرنگ افزود: در ساعات اولیه بارش سنگین برف بسیج امکانات در شهرستان انجام شد، در حال حاضر 72 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در شهرستان مشغول برف روبی و امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه حداقل 20 دستگاه لودر، بولدوزر و گریدر به شهرستان گسیل داده شد، خاطرنشان کرد: 10 دستگاه ماشین آلات از سایر استان ها وارد شهرستان شده است در حال بازگشایی معابر هستند.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه ماشین آلات در هشت محور مواصلاتی از جمله فارسان به کوهرنگ، بیرگان، شاه منصوری، گردنه چری، تاراز، تنگ گزی و لبد ساماندهی شده است، عنوان کرد: راه ارتباطی 110 روستا در پی بارش مسدود شد، راه ارتباطی روستاهای دهستان موگویی از سمت لرستان نیز مسدود شده است و در سال های گذشته از این محور تردد می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد راه های ارتباطی روستایی کوهرنگ باز شده است

50 درصد راه های ارتباطی روستایی کوهرنگ باز شده است