مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-16سياسي

آیین شهادت امام موسی کاظم (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد


آیین روز شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور جمع کثیری از زائران و مجاوران رضوی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به ویژگیهای امام موسی کاظم (ع) و مبارزات ایشان در دوران زندگی اش اظهار کرد: پروردگار متعال محور رسالت تمامی پیامبران را در همه دوران ها 2 محور ترویج بندگی و عبودیت خویش و همچنین طاغوت زدایی و طاغوت ستیزی معرفی کرده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: مظالمی که در طول تاریخ بر ائمه وارد شده است بر حسب یک سلسله ارتباطات و مسائل شخصی آنان نبوده بلکه این مظالم حرکت هایی از سوی دشمنان اسلام برای تثبیت دولت و قدرت خود بوده که بر پیامبران و امامان روا داشتند.

به گفته وی، این مظالم یکسان نبوده و برخی از آن ها بسیار دلخراش بوده و نهایت آن به شهادت رساندن ائمه به دلیل تقابل آنان با طاغوت ستیزی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی عنوان کرد: در احادیث و روایت ذکر شده است که امام موسی کاظم(ع) در بین شیعه و غیر شیعه به عنوان عبدالصالح معروف بودند، چرا که از دوران کودکی و طفولیت به نماز و عبادت پروردگار می پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین شهادت امام موسی کاظم (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد

آیین شهادت امام موسی کاظم (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد