مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-16ورزشي

محمدرضا داورزنی: منابع مالی بین فدراسیون ها عادلانه توزیع شود


فدراسیون والیبال تاکنون هیچ اعزام خود را به دلیل مسایل مالی لغو نکرده است اما انتظار رعایت انصاف در توزیع منابع مالی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم.

- رییس فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال تاکنون هیچ اعزام خود را به دلیل مسایل مالی لغو نکرده است اما انتظار رعایت انصاف در توزیع منابع مالی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال یکشنبه، 27 بهمن به میزبانی مشهد برگزار شد.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سینا کلهر نماینده وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، وحید مرادی مشاور عالی، فریبا محمدیان نایب رییس بانوان، روسای هیات های استانی والیبال، نمایندگان باشگاه ها و سازمان های عضو مجمع و … از جمله نفرات شرکت کننده در این مجمع بودند.

در این مجمع آیین نامه نحوه فعالیت هیات های استان و شهرستانی که از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است، با رای اکثریت شرکت کنندگان در مجمع عمومی فدراسیون والیبال تایید شد.

همچنین موضوع اساسنامه فدراسیون والیبال نیز مطرح شد که مورد تایید قرار گرفت تا در ادامه از طریق مراجع مربوطه مورد بررسی و تایید قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا داورزنی: منابع مالی بین فدراسیون ها عادلانه توزیع شود

محمدرضا داورزنی: منابع مالی بین فدراسیون ها عادلانه توزیع شود