مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-16سياسي

با همت خیرین گلستانی 30 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: به همت جمعی از خیران گلستانی 30 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: به همت جمعی از خیران گلستانی 30 زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

روح الله سلیمانی فرد ظهر پنجشنبه 27 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز به همت جمعی از خیران گلستانی 30 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه، ستاد دیه و بانک مهر اقتصاد متولی آزادی این 30 زندانی بوده اند، گفت:در سال جاری با همت خیرین 273 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های گلستان آزاد شده و به آغوش خانواد های خود برگشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با تاکید بر اینکه فرهنگ کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در صورت فراگیر شدن می تواند به مولدسازی جامعه کمک کند، خاطرنشان کرد: در یک جامعه اسلامی اصلا شایسته نیست که فردی به دلیل فقدان تمکن مالی و به دلیل یک جرم غیرعمد نتواند به پویایی و جریان عمومی جامعه بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مشارکت در امر خیر آزاد کردن زندانیان علاوه بر بازگشت نیروی انسانی به چرخه اقتصادی جامعه در روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید موجی از شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت خیرین گلستانی 30 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند

با همت خیرین گلستانی 30 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند