مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-16سياسي

یادواره شهدای اهواز برگزار می شود


به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن یادواره شهدایی در شهر اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن یادواره شهدایی در شهر اهواز برگزار می شود.

این یادواره به منظور بزرگداشت شهدای کوی شهید سلطانی منش اهواز و شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین شیخ جابر حسین پور(زهیری) روز پنج شنبه 27 بهمن ماه سال 1401 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود که مردم اهواز یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

در این یادواره که در کوی شهید سلطانی منش اهواز، خیابان 7 دی، روبه روی مسجد علی بن ابیطالب(ع) احمد عبیاوی نفر برتر مسابقات دانش آموز قرآن کشور به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید می پردازد.

همچنین حجت الاسلام محمدصادق امینی استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه پیشین مسجدسلیمان نیز در یازدهمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی منش اهواز به سخنرانی می پردازد و شاعر حماسه سرا میلاد موحدی راد نیز اشعار حماسی خود را در جمع مردم اهواز قرائت می کند.

مداح یازدهمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی منش اهواز نیز محمد خزلی از بندر ماهشهر است و گروه سرود بین المللی زهراییون اهواز نیز برنامه ای را اجرا خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای اهواز برگزار می شود

یادواره شهدای اهواز برگزار می شود