مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-16اقتصادي

تشکیل روستا بازار اقدامی نو در راستای ساماندهی دستفروشان


مدیرکل تعاون روستایی لرستان به تشکیل روستا بازار نیز اشاره کرد و گفت: ما فضایی را در اختیار داشتیم که توسط تشکل ها و بدون یک ریال اعتبار آن را برای ایجاد روستا بازار آماده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امین نیایی فرد ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه خرید میوه شب عید امسال متفاوت تر از سال های گذشته است، اظهار کرد: در طی چند سال گذشته دولت به خرید و تامین بودجه مورد نیاز میوه ورود می کرد، اما امسال بر حسب دستور وزیر تشکل ها کار خرید میوه شب عید را انجام می دهند.

وی افزود: بر همین اساس تعاون روستایی کمیته راهبری را تشکیل و مصوب کرد که 150 تن پرتقال تامسون شمال و 150 تن سیب را برای شب عید تامین کند.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: خرید پرتقال شب عید را از شمال ظرف 15 روز آینده انجام می دهیم، اما سیب یا توجه به اینکه از بروجرد خریداری کردیم برای حمل آن با مشکلی مواجه نیستیم.

نیایی فرد بیان کرد: تدارک خرید ده تن خرما دیده شده که تاکنون 5 تن خریداری و در سردخانه دپو شده است.

وی در ادامه صحبت های خود به تشکیل روستا بازار نیز اشاره کرد و گفت: ما فضایی را در اختیار داشتیم که توسط تشکل ها و بدون یک ریال اعتبار آن را برای ایجاد روستا بازار آماده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل روستا بازار اقدامی نو در راستای ساماندهی دستفروشان

تشکیل روستا بازار اقدامی نو در راستای ساماندهی دستفروشان