مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-16سياسي

دولت ضامن زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات می شود


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه یکی مشکلات بانوان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات ارایه ضمانت نامه است، گفت: در طرح صندوق ضمانت، - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه یکی مشکلات بانوان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات ارایه ضمانت نامه است، گفت: در طرح صندوق ضمانت، دولت ضامن بانوان سرپرست خانواده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در برنامه ای رادیویی اظهار کرد: در یک سال و چند ماه گذشته در بخش های مختلفی برای بانوان برنامه داشتیم.

البته توجه داشته باشید که معاونت زنان یک نهاد ستادی است و یک نهاد اجرایی نیست و وارد عملیات نمی شود، اما باید در چند بخش کار کند.

یکی سیاست گذاری برای زنان، دیگری هماهنگی و برنامه ریزی و دیگری نظارت و ارزیابی است.

خزعلی بااشاره به برخی از برنامه ها توضیح داد: توانستیم در مدت این یک سال و چند ماه 2 جلسه ستاد ملی با شش مصوبه داشته باشیم و این حرکت بسیار خوبی درمسیر بانوان است، در حالی که در چهار سال اول دولت گذشته اصلا ستاد ملی زن و خانواده تشکیل نشده بود، بنابراین فعال کردن ستاد ملی که یک میان بر قانونی است در بحث سیاست گذاری و قانون گذاری بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ضامن زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات می شود

دولت ضامن زنان سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات می شود