مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-16سياسي

معرفی منتخبان رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل


منتخبان رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل (Revers Pitch) در دانشگاه محقق اردبیلی معرفی و تجلیل شدند.

- ایسنا/اردبیل منتخبان رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل (Revers Pitch) در دانشگاه محقق اردبیلی معرفی و تجلیل شدند.

جبراییل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی 26 بهمن در مراسم اختتامیه رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل(Revers Pitch) با اشاره به مشارکت بیش از 20 شرکت و واحد صنعتی و تولیدی استان در این رویداد، گفت: در این رویداد بیش از 200 روزمه کاری تبادل و چهار تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

وی با بیان اینکه استان اردبیل متاسفانه جزو استان های کم برخوردار از لحاظ صنعتی است، افزود: عمده مسائل مطرح شده در این استان بیشتر در حوزه کشاورزی و گردشگری است.

رزمجو همچنین از مهیا بودن بسترهای لازم برای فعالیت دانشجویان در حوزه های فناورانه در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

حسین شایقی رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به امضای تفاهم نامه 5 میلیارد ریالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای نیازهای فناورانه دانشگاه محقق اردبیلی، اظهارامیدواری کرد: با تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان نیاز بخش صنایع استان و کشور رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی منتخبان رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل

معرفی منتخبان رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت استان اردبیل