مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-16اقتصادي

آنچه برای توسعه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری گذشت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد:  8 تفاهم نامه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران امضا شد که 5 مورد مربوط به شهرداری ها با سرمایه گذاران بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد:  8 تفاهم نامه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران امضا شد که 5 مورد مربوط به شهرداری ها با سرمایه گذاران بود.

هادی شاهوردی، امروز پنج شنبه 27 بهمن در ارائه دستاوردهای حضور استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران به رسانه های گروهی گفت: مهم ترین انگیزه حضور در نمایشگاه گردشگری تهران تلاش برای بهبود وضعیت اقتصاد گردشگری خراسان جنوبی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: همه تلاش مجموعه استان با حضور فعال و گسترده در نمایشگاه بین المللی گردشگری بر این بود که چهره جذابی از خراسان جنوبی معرفی و به اقتصاد گردشگری و جوامع محلی استان کمک شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: یکی از مواردی که همیشه مطرح بوده، معرفی نشدن خراسان جنوبی در سطح ملی و جهانی است؛ لذا نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران که بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه برای توسعه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری گذشت

آنچه برای توسعه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری گذشت