مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-16فرهنگي

نگاه کاریکاتوری به دوران پهلوی مخاطب تاریخ را پس می زند


نویسنده کتاب «تونل سوم» می گوید بسیاری از کارها با نگاه کاریکاتوری به نیروهای شاه و دستگاه آن زمان می پردازند که به نظرم چنین نگاه هایی باعث عدم استقبال مخاطب از مطالعه تاریخ می شود.

- نویسنده کتاب تونل سوم می گوید بسیاری از کارها با نگاه کاریکاتوری به نیروهای شاه و دستگاه آن زمان می پردازند که به نظرم چنین نگاه هایی باعث عدم استقبال مخاطب از مطالعه تاریخ می شود.

خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ فاطمه میرزاجعفری: تونل سوم؛ بازنمایی مبارزات نیروهای انقلاب در سال 1357 با رژیم شاه نوشته فاطمه الیاسی، یک رمان نوجوان با درون مایه بلوغ شخصیت و پر از خرده ماجراست و نویسنده اش تلاش دارد به مقابله با تحریف تاریخ پهلوی بپردازد و نشان دهد این رژیم چگونه سعی در بدنام کردن نیروهای مبارز انقلاب داشته است.

این رمان جزو آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره داستان انقلاب و برگزیده بخش نوجوان جشنواره شهید اندرزگو نیز بوده است.

تونل سوم به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ دوم رسیده است به همین بهانه گفتگویی با نویسنده جوان این کتاب داشته ایم.

مشروح این گفتگو را در ادامه می خوانید: * نحوه آشنایی شما با سوژه کتاب به چه شکل بوده است؟ من ساکن شهر همدان هستم و سوژه من یعنی شخصیت اصلی داستان (وحید) یک شخصیت واقعی است که اصالتاً کرمانشاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کاریکاتوری به دوران پهلوی مخاطب تاریخ را پس می زند

نگاه کاریکاتوری به دوران پهلوی مخاطب تاریخ را پس می زند