مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-16فرهنگي

اولین نشست از رویداد «کافه کارآفرین» برگزار شد


اولین نشست از رویداد «کافه کارآفرین» دانشجویان ذیل طرح هماهنگ «نوآفرین» با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد.

- در قالب اولین دوره جشنواره کارآفرینی دانشجویان ایران نوآفرین ؛ اولین نشست از رویداد کافه کارآفرین برگزار شد اولین نشست از رویداد کافه کارآفرین دانشجویان ذیل طرح هماهنگ نوآفرین با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد فرهنگی که در قالب کافه کارآفرین برگزار شد، محمدرضا شمشیرگر، کارآفرین برتر و مدیر دفتر نمایندگی ایران در سازمان بین المللی دانشگاهیان (ISIC) تجارب کارآفرینی خود را در قالب هفت داستان از تجربیات کار آفرینی ارائه داد.

هفت داستان از تجربیات کارآفرینی این کارآفرین و مدرس حوزه کارآفرینی شامل داستان های پیش نیاز ، انگیزه و اجبار ، درس با کار ، 10سال اول ، شبکه ارتباطات ، 10 سال دوم و سرمایه ها بود.

شمشیرگر در داستان اول از زندگی کاری و تحصیلی خود خاطراتی را بازگو کرد و افزود: مباحثی که در این نشست مطرح می کنم، بیش از آنکه جنبه تئوری داشته باشد، از نگاه تجربی بیان خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست از رویداد «کافه کارآفرین» برگزار شد

اولین نشست از رویداد «کافه کارآفرین» برگزار شد