مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-15سياسي

5000 مازندرانی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند


فرمانده سپاه کربلا از ثبت نام 5 هزار مازندرانی در سایت راهیان نور خبر داد و گفت: با استقبال مردم شاهد حضور پررنگ و بی سابقه مردم در راهیان نور امسال خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران و ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور در حوزه فرهنگی و معرفتی کار ارزشمندی محسوب می شود، اظهار داشت: راهیان نور نسخه شفابخش برای طیف دهه سوم و چهارم انقلاب است و این گنجینه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی از اعزام 1500 دانش آموز دختر به راهیان نور در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین برای اعزام پسران دانش آموز برنامه ریزی هایی انجام شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه قبل از کرونا 36 هزار زائر راهیان نور استان از مناطق عملیاتی بازدید کردند، شمار زائران را در سال گذشته 12 هزار نفر اعلام کرد و در سال جاری تاکنون 6 هزار نفر ثبت نام مردمی داشتیم و انتظار داریم ادارات، نهادها و سازمان ها نیز در بحث اعزام مشارکت داشته باشند.

وی از آمادگی کامل سپاه کربلا در بحث استقرار، اسکان و پذیرایی راهیان نور خبر داد و بیان کرد: فرمانداران در سطح شهرستان ها مقدمات حضور مردم را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مازندرانی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند

5000 مازندرانی برای اردوهای راهیان نور ثبت نام کردند