مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:522023-02-15سياسي

استانداری مازندران نسبت به پدیده مبارزه با زمین خواری جدی نیست


دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن، گفت: با وجود دستور رییس جمهور و پیگیری های مختلف اما استانداری مازندران نسبت به پدیده مبارزه با زمین خواری در استان جدی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهرشاد اصغری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به سفر رییس جمهور به استان مازندران و ارائه گزارش کامل مشکلات و چالش های استان مازندران از سوی بسیج دانشجویی و دستور صریح رییس جمهور مبنی بر برخورد با زمین خواری و کوه خواری اما از سوی مسؤولان استانی دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در این زمینه پیگیری های جدی از سوی بسیج دانشجویی استان مازندران انجام شده و حتی دفتر نهاد رییس جمهور بر پیگیری این دغدغه بسیج دانشجویی تاکید دارد اما در استان اراده ای در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: در استان مازندران نقطه ای داریم که در روستا برج سازی شده است، چرا در این زمینه پیگیری های لازم انجام نمی شود.

اصغری خاطرنشان کرد: هزار و 200 نقطه در استان مازندران را شناسایی کردیم و برخی از واحدها حکم تخریب دارد، چرا در این زمینه اقدام نمی شود.

وی ادامه داد: در راستای پیگیری ها و مطالبه گری های ما دفتر نهاد رییس جمهوری نامه ای به استانداری زده شده و مستندات آن وجود دارد و ما هم در راستای این نامه مطالبه گری انجام دادیم و مقرر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری مازندران نسبت به پدیده مبارزه با زمین خواری جدی نیست

استانداری مازندران نسبت به پدیده مبارزه با زمین خواری جدی نیست