مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-15سياسي

آماده باش استان ها در میزبانی از انبوه گردشگران زمستانه


با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر 31 استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مصطفی فاطمی فیروزآبادی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی و دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و ایجاد تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و تشکل های تخصصی گردشگری اقدامات اجرایی برای استفاده بهینه از تراکم تعطیلات در فصل زمستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پیرو این اقدامات ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها نیز در حالت آماده باش هستند تا با تأمین نیاز گردشگران زمستانه در همه سطوح فرصت فراهم شده را به شکلی مطلوب مدیریت کنند.

فاطمی با تاکید بر اینکه هم اکنون با حجم ترافیک تقاضای سفر در نیمه جنوبی کشور رو به رو هستیم، یادآور شد: تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی رسمی در جزایر، مناطق آزاد و شهرهای جنوبی کشور از جمله کیش، قشم، چابهار، هرمزگان، فارس، یزد و همچنان قرار گرفتن استان های شمالی از جمله مازندران و گیلان در مقاصد اصلی گردشگران زمستانه باید در پیش فرض مدیریت و برنامه ریزی سفر هموطنان قرار گیرد تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش استان ها در میزبانی از انبوه گردشگران زمستانه

آماده باش استان ها در میزبانی از انبوه گردشگران زمستانه