مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-15سياسي

حاجی صادقی: عملیات 17 ربیع، دشمنان را عصبانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی حجت الاسلام والمسلمین رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه .

- نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عملیات ظفرمند 17 ربیع عزتمندانه علاوه بر اینکه موجب سربلندی، شکوه و خوشحالی ملت قهرمان ایران را فراهم آورد، دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش عصبانی و مقهور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی حجت الاسلام والمسلمین رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه از جزایرنازعات خلیج فارس بازدید و با فرماندهان و رزمندگان مستقر در این جزایر دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این بازدید ها ضمن مشاهده میدانی میزان آمادگی ها، تمهیدات دفاعی، استحکامات و روحیه معنوی و انقلابی رزمندگان برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی در جزایر خلیج فارس، سلام ویژه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) را به آنان ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی صادقی: عملیات 17 ربیع، دشمنان را عصبانی کرد

حاجی صادقی: عملیات 17 ربیع، دشمنان را عصبانی کرد